مراحل مرجوع کردن کالا

مراحل مرجوع کردن کالا در کمپ کالا

مهلت تست محصولات ۲۴ ساعت کاری میباشدو اگه محصول بنا به دلایل قانع کننده قابل استفاده نبود مشتری میتواتد طی ۲۴ ساعت اول کالا را مرجوع کند

مشتری باید سریعا  کالا را طی ۲۴ ساعت اول به آدرس سایت ارسال کنید و حتما کد رهگیری پشتی را به شماره ۰۹۱۴۵۷۱۴۶۹۷ اعلام کند.

هزینه های کالای مرجوعی

اگه اشکال کالا از قبیل اشتباه در ارسال کالا باشد مثلا به جای کالای x کالای y به مشتری ارسال شده باشد کمپ کالا به مشتری ۸۰۰۰ تومان(تعرفه هزینه ارسال خود سایت)بایت ارسال به مشتری پرداخت میکند تا مشتری کالارو به کمپ کالا ارسال کند و این مبلغ بعد از رسیدن کالا به حساب مشتری واریز خواهد شد.و مشتری باید کالارو دقیقا به ادرس سایت ارسال کنید و اکه حین دریافت کالا مامور پست از کمپ کالا هزینه ای بخواهد (مثلا مشتری پس کرایه کرده باشد)کمپ کالا هیچ هزینه ای پرداخت نمیکند و اگر پرداخت کند از خساب مشتری کم خواهد کرد.

 

اگه مشتری بعد از دریافت کالای خریداری شده به دلایل شخصی مانند دیر رسیدن کالا یا مشکل در اندازه کالا یا ۱۰۰۰ دلیل دلخواه  دیکر بخواهد کالا را مرجوع و یا تعویض کند باید هزینه برکشت کالا و هزینه ارسال مجدد را پرداخت کند.

 

وظبفه کمپ کالا بعد از دریافت کالای مرجوعی

همکاران ما در بخش انبار کالاهای مرجوعی را طبقه بندی و انبار میکنند.و روزهای جمعه کالایی که دریافت شده اند با مشخصاتی که برایمان ارسال کردید بازنگری میشوند و کالاها تعویض یا قیمت کالا ها به حساب مشتری ها واریز خواهد شد.

عدم ارسال کد رهکیری کالای مرجوعی طی ۲۴ ساعت اول و نفرستادن اطلاعات مرسوله مانند شماره سفارش و … باعث راکد شدن کالای مرجوعی شما در انبار میشود و هرگز آن بسته باز نمیشود.تا مشتری اطلاعات آنرا ارسال کند.

 

 

کانال تلگرام
کانال تلگرامی مخصوص معرفی وسایل کوهنوردی و کمپین
* معرفی جدیدترین محصولات
* اطلاع از تخفیفات شگفت انگیز
* تصاویر با کیفیت از محصولات کمپین و کوهنوردی
* فیلم های با کیفیت از محصولات
* مطالب آموزنده در مورد سفر و کمپین